Відголосок проведення інтегрованого тижня
«Складаємо
освітній пазл»
У рамках проведення інтегрованого тижня викладачі методичних комісій
природничо-математичних та суспільно-гуманітарних дисциплін провели
бінарні заходи. Але що спільного між математикою і лірикою, біологією та
іноземною мовою, хімією і українською мовою? Яким чином поєднати те, що на
перший погляд, не може співіснувати? Як би це парадоксально не звучало, але ці предмети йдуть поруч, тому що наука та мистецтво – це два напрямки пізнання і
відтворення оточуючого нас світу. Письменник Г.Флобер вважав: «Наука і
мистецтво мають значно більше спільного, чим це може здаватися, і в усякому
разі, те, що їх зближує, набагато цікавіше того, що їх розділяє». Проведені заходи вчать у звичайних природничих науках вбачати внутрішню
гармонію і красу.
Ми звернулися до учнів із проханням відповісти на
запитання тесту «Симфонія
розрахунку і мрії».
Результати опитування показали, що учні намагаються орієнтуватись
у сучасному інформаційному просторі, аналізувати
та оцінювати інформацію; вчаться умінню співпрацювати у групі, бути толерантним до протилежної точки зору; вважають, що не лише можливо,
але й необхідно досягти згоди між розрахунком і мрією, прагматизмом і
натхненням.
А це все так
необхідно для формування в учнів життєвих навичок і компетентностей ХХІ
сторіччя, які допоможуть їм у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.