7 березня 2014 р.

Як я відкрила для себе Word

Не викликає ні в кого сумнівів думка про те, що пізнати до кінця світ ІТ технологій неможливо: він розвивається настільки швидко, що людина просто не встигає за цим процесом. Проте, я думала, якщо я щодня користуюся комп'ютером, набираю сама документи, то хоча б Word я знаю. Урок виробничого навчання в групі 2опр (учні навчаються за професією "Оператор комп'ютерного набору та програмного забезпечення"), який проводив Булгаков Євген Васильович (на фото), переконав мене в іншому. Тема відвіданого уроку  - "Створення стилів, шаблонів, списків, буквиці".
Що я побачила на уроці?
1. Молодий майстер виробничого навчання Булгаков Є.В. знає структуру уроку виробничого навчання, приділяє належну увагу питанням з охорони праці, уміє доцільно використовувати наявну техніку, використовує на уроці власноруч створені електронні матеріали (відео);
2. Діти орієнтуються в теорії (і в цьому, безперечно, заслуга викладача спецдисциплін Рослова О.О.);
3. Учні за правильно складеною інструкційною картою можуть виконувати практичні завдання. І роблять це достатньо швидко і правильно.

... Зрозуміло, що не всі діти, що через 2,5 роки закінчать цю групу, стануть програмістами, але набуті на уроках професійної підготовки знання обов'язково їм знадобляться в житті. В цьому я впевнена. 
Для себе ж я зробила висновок: знаючи Word, можна значно полегшити собі роботу з документами. 

Запрошую до слова колег, які були присутніми на уроці)))

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!