22 березня 2014 р.

Розділіть зі мною радість

Коли починаєш робити якусь справу, то не думаєш про похвалу чи нагороду. Робиш її або тому, що це робити необхідно, або тому, що це цікаво.

Саме тому, що мені було цікаво  опанувати сервіс blogspot.com, я створила цей блог. Ясно, що з розрахунком на те, що блог допоможе мені підвищити свою інформаційну грамотність і стане інструментом для ефективного спілкування з вами, колеги. 
З його допомогою, я сподіваюся,  зможу забезпечити своєчасне інформування  про події, які відбуваються в училищі, зробити фото і відеоархів наших заходів і розказати про багато різних цікавих штучок, які я опановую і які можна використати на уроках.

Першим кроком було знайомство з міні-курсом Олени Єльникової "Блог вчителя" (як спробувати опанувати і наздогнати IT-технології, прочитайте тут). Завдяки її відеоурокам, а також моїм старанням, методу спроб і помилок з'явився наш http://super-vpu.blogspot.com

Сьогодні було відкрите засідання членів Елітного клубу педагогів, присвячене фіналу тренінгу "Блог вчителя". Цікаво було побачити результати праці колег - вчителів-блогерів, корисно почути критику і практичні рекомендації досвідченого блогера Тетяни Окружної. Як завжди було багато інформації, приємна клубна атмосфера і, звичайно, ... сюрпризи.

Для мене такою приємною несподіванкою стало отримання Сертифікату.
Повертаючись до того, з чого почала, скажу, що на сертифікат не розраховувала: мета створення блогу у мене була інша (див. вище). Але ж приємно!!!! :-)


Шановні колеги! 

Я запрошую вас стати студентами Дистанційної академії ELNIK, вступити в Елітний клуб і гарантовано отримати, крім нових знань і умінь, масу позитиву.
Зареєструватися можна ТУТ 

1 коментар:

  1. Вітаю! Впевнена, що Ваше велике бажання пізнавати нове принесе Вам ще чимало перемог.

    ВідповістиВидалити

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!