малюнок взято тут |
Декілька місяців тому, коли думала про підготовку учнів до ЗНО, вирішила поміняти методику занять: замість звичного пояснення відомого ще зі школи матеріалу (бо за програмою учні повинні вивчити весь матеріал з української мови ще в початковій та основній школі) вирішила приділити увагу відпрацюванню умінь з граматики і пунктуації та формуванню в них стійких навичок грамотного письма.
Теоретичний матеріал, за моїм задумом, учні повторюють самостійно (або за підручником, або за відеоуроками (наприклад, такими), які я для них записую заздалегідь), а при зустрічі в класі ми працюємо над виконанням практичних завдань.
Пізніше я дізналася, що така методика називається "перевернутий клас"
Чому вирішила будувати заняття саме так?
По-перше, тому, що основний матеріал з мови учням уже відомий (див.вище).
По-друге, думала, що майбутні абітурієнти вмотивовані на вивчення предмету.
Мабуть, помилилася, бо такий спосіб подачі матеріалу у мене не пішов. Учні хотіли пояснення теорії в класі! Можливо, мені не вистачило знань з цієї методики?!
Сьогодні дізналася, що у Дистанційній академії Олени Єльникової буде вебінар на цю тему (прочитати більше можна ТУТ).
Якщо когось зацікавило це питання, реєструйтеся на вебінар і будемо разом опановувати цю методику!
Методика "перевернутого " класу мені подобається. Треба навчитися її використовувати.
ВідповістиВидалити