Методична скарбничка

На цій сторінці розміщуються матеріали, в яких наші викладачі діляться своїми напрацюваннями.

Сторінка постійно оновлюватиметься.

Зараз тут є наступні матеріали:

  • Звіт Фурси А.В., викладача історії.
  • Звіт Пересипкіної О.В., викладача математики
  • Звіт Терещенко Л.О., викладача біології
  • Звіт Сергієнко Н.П., викладача англійської мови. 2017
  • Звіт Попова О.О., 
  • Звіт Сарбаш Т.М., викладача української мови та літератури
  • Звіт Рослова О.О., викладача спецдисциплін. 2017
  • Звіт Куліковської Л.П., викладача математики. 2017
  • Звіт Оджубійського О.С., викладача фізичної культури. 2017 рік
  • Звіт Калюжної Тетяни Василівни, викладача зарубіжної літератури. 2017 рік
  • Звіт Дудченка Олександра Віталійовича, викладача спецдисциплін. 2017 рік
  • Звіт Калюжного О.О., викладача спецдисциплін. 2017 рік
  • Звіт Ільченко Наталі Вікторівни, викладача української мови, 2017 рік
2016 рік:
  • Звіт Олейченка Віталія Олександровича  про роботу міжатестаційний період (2016)
  • Звіт Білоцерковець Марини Володимирівни про роботу у міжатестаційний період (2016)
  • Звіт Стадніченка Ігоря Миколайовича про роботу у міжатестаційний період (2016)
  • Звіт Момота Володимира Олександровича про роботу у міжаестаційний період (2016)
  • Звіт Бабаніної Марини Миколаївни про роботу у міжатестаційний період (2016 рік)
  • Звіт Нестерової Віри Вікторівни про роботу у міжатестаційний період
  • Звіт про роботу у міжатестаційний період викладача фізики Пересипкіна Віктора Олексійовича
  • Відеоінструкція по роботі з сервісом Glogster від викладача математики Пересипкіної Олени Валентинівни та її звіт про роботу у міжатестаційний період, зроблений в  prezi+доповнений звіт про роботу за посиланням
  • Звіт Воробйової Людмили Миколаївни про роботу у міжатестаційний період
  • Звіт Куліковської Лариси Павлівни про роботу протягом 2010-2015 років
  • Звіт Калюжного Олександра Олександровича про роботу у міжатестаційний період
  • Звіт Куліковської Лариси Павлівни про те, які сервіси вона опанувала протягом 2014 року. 
  • Використання хмарних сервісів. Як дати домашнє завдання на My school. Матеріал Момота Володимира Олександровича, викладача фізики.
  • Створення живих презентацій. Матеріал Сергієнко Надії Павлівни, викладача іноземної мови.
Звіт Пересипкіної О.В.


Звіт Фурси А.В.


Звіт Терещенко Л.О.


Звіт Сергієнко Н.П.



Звіт Попова О.О.


Звіт Сарбаш Т.М.


Звіт Рослова О.О.

Звіт Оджубійського О.С.


Звіт Куліковської Л.П.


Звіт Калюжної Т.В.






Звіт Олейченка В.О. 

Звіт Білоцерковець М.В.

Звіт Стадніченка І.М.

Звіт Момота В.О.

Звіт Бабаніної М.М.

Звіт Нестерової В.В.



Відеозвіт Пересипкіної О.В. Відеоінструкція Пересипкіної О.В.
Відеозвіт Воробйової Л.М.



Відеозвіт Куліковської Л.П. і більше - ТУТ
        

Відеозвіт Калюжного О.О.

Презентація Куліковської Л.П.
 Матеріал Момота Володимира Олександровича про те, як він використовує хмарний сервіс  Google Диск для зберігання інформації і передачі її учням на домашнє завдання.
Для того, щоб додати будь-який файл в Google Drive (Google Диск), потрібно зайти на свою електронну скриньку Gmail і у правому верхньому кутку натиснути кнопку «Сервіси»,  а потім вибрати пункт «Диск»












Перед Вами відкриється нове вікно Google Диску, де будуть відображатися всі завантажені і створені файли.

Для того, щоб створити новий документ, натисніть кнопку «Створити». Для того, щоб завантажити вже готовий файл (документ, відео, презентація, зображення і т.п.),  Ви вибрали останній варіант, то потім треба вибрати, що саме Ви хочете завантажити, файл чи папку.



Після цього відкриється вікно завантаження файлу (папки), в якому потрібно вибрати необхідний файл для розміщення в Google Диску і натиснути кнопку Відкрити.
Додамо, наприклад, текстовий документ Розробка та вивчення будови моніторів.
Після натиснення на кнопку «Відкрити» почнеться завантаження файла. Коли документ завантажиться, він з’явиться у списку Ваших файлів на Google Диску.


Тепер потрібно відкрити загальний доступ до цього файлу. Для цього напроти назви документа поставимо «галочку» (пункт 1), щоб він став виділений. Потім натиснимо кнопку «Ще» (пункт 2) і оберемо «Загальний доступ»  (пункт3).

Тепер з’явиться вікно Загального доступу. В ньому натискаємо кнопку «Змінити» (пункт 1).
У наступному вікні обираємо пункт «Всім, у кого є посилання» (пункт 2) і натискаємо «Зберегти» (пункт 3). Тепер необхідно поділитися посиланням на цей файл з іншими людьми. Для цього виділяємо посилання (пункт 4) і натискаємо сполучення клавіш Ctrl+C.


У наступному вікні обираємо пункт «Всім, у кого є посилання» (пункт 2) і натискаємо «Зберегти» (пункт 3). Тепер необхідно поділитися посиланням на цей файл з іншими людьми. Для цього виділяємо посилання (пункт 4) і натискаємо сполучення клавіш Ctrl+C.

Посилання, яке ми скопіювали, дуже довге, тому для його скорочення використаємо сайт https://bitly.com 

Вставимо скопійоване посилання в поле «Paste a link to shorten it».Для цього поставимо курсор в це поле і натиснемо сполучення клавіш Ctrl+V (пункт 1). Після цього натиснимо кнопку «Shorten» (пункт 2), наше посилання стане меншим і з’явиться у наступному вікні. Тут потрібно буде натиснути кнопку «Сору» (пункт 3).


Коли ми отримали скорочене посилання, його можна додавати в домашнє завдання в системі «My school» або просто написати на дошці крейдою.
Щоб додати його в «My school», переходимо на потрібний урок і натискаємо «Створити домашнє завдання»
Далі переходимо на вкладку «Домашнє завдання», натискаємо «Додати завдання», заповнюємо тему, в опис завдання додаєте Ваше посилання  і натискаєте кнопку «Зберегти» 


Сергієнко Надія Павлівна
          викладач іноземної мови
                                                     
                                     «Інтернет змінює все, до чого б він не доторкнувся, а торкається він практично всього». 
                                                                                             Джон Елліс  

Дійсно, сьогодні ми вже не можемо уявити собі наше життя, наш світ без нього. І ми, звісно ж, маємо йти в ногу з часом і активно користуватися інформаційними технологіями , зокрема у процесі  навчання дітей.  Адже, «коли на нас насувається нова технологія, той, хто не став частиною парового катка, стає частиною мостової». (Стюард Бранд)

 Особисто у мене не має ні найменшого бажання стати «частиною мостової».  Рівно рік, як у нашому учбовому закладі була впроваджена  всеукраїнська навчальна екосистема «My School.  І ми спробували долучитися до неї, заповнюючи електронні журнали, виставляючи оцінки  та коригуючи , при необхідності, успішність учнів, створюючи домашні завдання. На останньому пункті зупинюся трохи детальніше.
Я не вважаю, що відкрию якісь нові «фішки» у викладанні іноземної мови. Але ж мова піде про можливості, які дає цей електронний засіб при вивченні певного предмета.
Перше, що мені подобається, - це створення «живих презентацій».


Є два шляхи їх використання – прикріпити у вигляді домашнього завдання, і попрохати учнів переглянути їх безпосередньо перед уроком , коли будемо опрацьовувати новий матеріал, або ж, навпаки, на уроці цей матеріал вже пройдений, а вдома діти отримують завдання систематизувати свої знання, переглянувши  презентацію.
Другим пунктом слідують будь-які творчі, складні або ж повсякденні, прості презентації, головне, щоб вони містили в собі навчальну ціль. Наприклад, це може бути моя власна презентація-рекомендація по створенню певного проекту, наприклад  PROJECTNATIONAL CUISINES” (дивитися тут), яка додається до домашнього завдання. В ній іноземною мовою вказано, що і як слід зробити, яку саме інформацію треба зібрати і як її подати врешті-решт.  Її плюс вже в тому, що з самого початку, намагаючись розібратися з порадами і вимогами, які я надаю, учні починають тісну співпрацю з Її Величністю «Англійською мовою». 
Інші презентації, як зразок NATURAL DISASTERS – PART I (тут) AND NATURAL DISASTERS – PART II (тут), я спочатку використовую на уроках вивчення нової теми, а потім обов’язково розміщую і у папці «Навчальні матеріали» у “My School”. Як правило, в такі доробки входить нова лексика, наочність або відео до неї, зразки вживання цих слів у моделях речень , лексичні схеми.

Третім, і не менш важливим, є додавання аудіозаписів, створених як носіями мови (тут) , так і особисто мною. Прослухавши на уроці текст з аудіозапису, розібравши його читання разом з викладачем, учні зобов’язуються прослухати його ще раз вдома, завітавши до нашої навчальної екосистеми, і у вкладці «Домашнє завдання» скористатися прикріпленим файлом.

Головне пам’ятати, все, що ми робимо – ми робимо для дітей і заради дітей. А також вірити, що «будь-яку достатньо розвинуту технологію не відрізниш від чарівництва». (Артур Кларк) То ж пропоную розпочати творити магію...

І наостанок: ми приєдналися до системи “My School”, залучили до неї дітей, то ж давайте, щоб у нас не вийшло так, ніби «ми були достатньо розвинуті, щоб збудувати машину, але занадто примітивні, щоб нею користуватися». (Карл Краус) Хочеться, щоб все було навпаки, і наші творіння мали зиск і попит, а головне – пробуджували у дітей бажання вчитися.

Колеги, запрошую до розмови. Пишіть свої коментарі, діліться своїм досвідом. Нехай Ваше особисте маленьке відкриття стане надбанням Ваших колег і всі разом ми допоможемо учням оволодіти навчальним матеріалом на високому рівні.

1 коментар:

  1. Дуже корисні матеріали! Дякую! Пропоную для співпраці відвідати мій сайт: http://paperomaniyscho.ucoz.ua/

    ВідповістиВидалити

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!