13 лютого 2014 р.

Нас оточує хімія

                                                                                                       
                                                                                          Просто знати - це не все.
                                                                                          Знання треба використовувати.
                                                                                                                                       Гете

Сьогодні ми, викладачі училища, могли оновити в пам'яті знання про природні і штучні силікати: нас запросила на урок в групу 2опр викладач хімії Воробйова Людмила Миколаївна (на фото).
"Будівельні матеріали: скло,цемент, бетон. Їх використання" - такою була тема уроку. Викладач організувала роботу за методом проекту: учні були об'єднані у три групи, кожна група отримала завдання підготувати розповідь про склад, застосування і різновиди будівельних матеріалів, зазначених у темі, і презентацію. 
Привернула увагу присутніх виставка виробів зі скла, порцеляни, кераміки. Людмила Миколаївна поставила проблемне питання: що об'єднує ці предмети. Протягом уроку діти дійшли висновку, що все це - штучні силікати, це продукція силікатної промисловості.
На закріплення викладач запропонувала інтерактивну гру "Третій зайвий".

Фотоматеріали уроку ви можете знайти тут: http://bit.ly/1fkqaly

Шановні колеги, хто був присутнім на уроці! Напишіть в коментарі своє враження від побаченого і почутого. 

2 коментарі:

  1. Урок проведено відповідно до обгрунтованого, чіткого плану, який оптимально коригувався викладачем відповідно до обставин. Дидактично грамотно визначена основна мета уроку. Проблемне питання, поставлене перед учнями, несло в собі інформацію про кінцевий результат уроку. Виклад нового матеріалу відзначався логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Метод проектів сприяв розвитку в учнів самостійності та здатності встановлювати певні закономірності. Раціонально та ефективно використано час уроку. Оптимально продумано зміни видів діяльності в ході уроку- від методу мікрофону до інтерактивної гри - закріплення нового матеріалу. Доцільно та ефективно використано наочність і ТЗН на уроці. Людмила Миколаївна уміло пов’язувала виклад нового матеріалу з життям та виробничим оточенням. Зміст уроку сприяв розвитку в учнів інтересу до навчання. Активна робота учнів у ході уроку дозволяє зробити висновок про те, що матеріал з теми засвоєно успішно.

    ВідповістиВидалити
  2. Мені, як молодому викладачу, було цікаво знаходитися на цьому уроці. Людмила Миколаївна дуже чітко, цікаво і наочно розповідала новий матеріал. Особливо мене вразила гра на закріплення вивченого матеріалу. Я думаю, що учням такий метод перевірки теж сподобався.

    ВідповістиВидалити

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!