2 жовтня 2016 р.

Шановні колеги! 
Вітаю вас із професіним святом! Подвійним професійним святом, адже ж сьогодні і День працівника профтехосвіти!
Бажаю спокою у житті, але неспокою у професійній діяльності, здоров'я вцілому, але "хвороби" справою, за яку ви беретеся. Взаєморозуміння, натхнення і успіху!
Нехай частіше наші учні говорять про нас хороші слова. Публікую статтю Бородовки Ольги з районної газети і приєднуюся до привітань, які отримала і ще отримає Сергієнко Надія Павлівна, лауреат обласної педагогічної премії 2016 року.
Сергієнко Н.П.
Світ великий і безмежний! Він заповнений історією, яку створили люди. Всі ми різні, але є те, що об’єднує нас – це бажання мати те місце, де  буде затишно і тепло, де завжди тобі раді, де можна зібрати всі свої думки до купи, виправити помилки та відпочити від шаленого темпу життя.
Багато з нас, пройшовши свій життєвий шлях, так і не знаходить таке місце. Мені ж пощастило більше: таким місцем для мене стало Михайлівське ВПУ.
Саме цей навчальний заклад, моє рідне училище – точка відліку мене як особистості. Буваю тут настільки часто, наскільки дозволяє моє студентське життя. Кожного разу, повертаючись сюди і спілкуючись з рідними мені людьми, я отримую  натхнення і сили для нових звершень.
Кілька днів тому я знову завітала до училища, де на мене чекала надзвичайна новина: мій класний керівник, мій улюблений викладач англійської мови Сергієнко Надія Павлівна стала лауреатом щорічної педагогічної премії голови облдержадміністрації, яку вручають  (цитую новини з сайту Запорізької ОДА) «найкращим педагогічним працівникам навчальних закладів Запорізької області, кращим представникам освітянської професії, які підтримують престиж професії та гордо несуть звання вчителя».
Усвідомлення того, що саме ця людина отримала нагороду такого рівня, викликало у мене шквал емоцій. Сказати, що Надія Павлівна – учитель з великої літери – замало, адже вона не просто викладає свій предмет, а повністю віддана своїй виснажливій праці, створюючи на уроках гармонійну атмосферу взаємин учителя й учня. Викладає так, що англійська мови викликає захоплення та бажання її вивчати. Як приклад хочу зазначити той факт, що, завдячуючи урокам Надії Павлівни, мій рівень англійської дозволяє слухати і розуміти лекції іноземних викладачів, які приїздять працювати до університету, де я зараз навчаюся.
Внесок Сергієнко Надії Павлівни у формування особистості учнів не обмежується уроками іноземної мови. Під її чуйним керівництвом ми дорослішали, вчилися вірити у власні сили, ніколи не зупинятися на півдорозі. Вона своїм ентузіазмом спонукала нас до підготовки і проведення безлічі позакласних заходів, де кожен міг проявити свої таланти, навіть ті, про наявність яких сам не здогадувався. Разом з нашим класним керівником ми подорожували Україною, захоплюючись красою рідної землі. Наші відносини завжди будувалися на суцільній довірі, співпраці та повазі один до одного.

Сподіваюся, мої одногрупники підтримають мої слова:
Вітаємо Вас, дорога Надіє Павлівно, із нагородою! Зичимо Вам міцного здоров’я, любові від рідних, шани від учнів, прихильності долі. Нехай ніколи Вас не покидає творче натхнення, а робота приносить радість і задоволення.
На такого викладача та друга, як Ви, варто чекати все життя, заради  щасливих миттєвостей спілкування».
Користуючись нагодою, хочу привітати всіх педагогів Михайлівського ВПУ з професійним святом – Днем працівників освіти. У ваших руках майбутнє нації, вам ми завдячуємо своїм щасливим сьогоденням.  То ж, будьте  завжди здорові, щасливі, усміхнені, благополучні! Ми вас любимо!!!
                                                     З гордістю та повагою, Ольга Бородавка,
                                                     випускниця 2015 року


Немає коментарів:

Дописати коментар

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!