25 червня 2016 р.

Випуск-2016

Закінчився черговий навчальний рік... На  загальноучилищну святкову лінійку вийшло 157 випускників, 30 з них здобули кваліфікацію молодших српеціалістів (це в історії училища перший випуск!) 

П'ятеро учнів нагороджено золотими медалями "За високі досягнення у навчанні", одинадцятеро отримали диплом кваліфікованого робітника з відзнакою. На урочистій лінійці випускникам вручено документи, грамоти та подарунки від навчального закладу за особливі досягнення . 
Ільченко Юлії, випускниці групи 2опр, від аграріїв Михайлівського району (керівників фермерських господарств СВК "Нива" Голуба Ю.В., ТОВ "ЮЛеНа" Удовіченка А.К., ФГ "Таврія-Скіф" Калімана О.А., Калімана С.А.)  вручено цінний подарунок - ноутбук. 

Кожен рік зі стін училища виходить більше ста учнів. За кожного з них болить душа, кожного хочеться убезпечити від негараздів і проблем. Але цей випускний для мене особливий, бо серед випускників - моя дочка. 
Сьогодні мені хочеться сказати слова вдячності своїм колегам, адже кожен з вас, шановні, доклав зусиль, щоб Юля стала такою, якою є зараз. Щоденною своєю працею, настановами, порадами, власним прикладом ви формували її характер. Ви вітали мене, радіючи її перемогам, а я пишалася і пишаюся, що маю таку дочку. Дуже хочеться, щоб усе в житті у неї складалося добре. 

На згадку про випускний - фото від Момота В.О.


Музика звучить не протягом усього фільму, але сприймаймо ОЧИМА і душею!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!