24 квітня 2016 р.

Семінар хмарних філологів

Майже тиждень минув з того часу, як я відвідала семінар учителів української мови Запорізького району на базі загальноосвітніх шкіл с. Балабино і Кушугум. Відразу про свої враження не написала нічого, бо щоденні справи (зміна розкладу уроків, опанування нової інтерактивної дошки, підготовка до Дня відкритих дверей) накрили з головою. Думала, пройде час і емоції від побаченого уляжуться. Ні! Я постійно думаю, які молодці учителі шкіл (колеги-філологи), як багато вони роблять у напрямку інформатизації навчального процесу, як щедро діляться своїми напрацюваннями з колегами.
Дивувалася я того дня, починаючи з самого ранку.
Перше здивування: як багато учасників семінару. Значить, має бути цікаво, раз люди відклали свої щоденні учительські справи і приїхали на зустріч.
Здивування друге: зустрічають учні та вчителі Балабинського НВК «Престиж». Зустрічають хлібом-сіллю, танцями. Все так тепло, щиро… Школа нова, відремонтована, затишна; учнів багато (близько 500)... Нам дозволили зазирнути у класні кімнати. В одній першачки працюють з нетбуками. Видно, що для них це звична справа. А для мене – диво))
Хмарні моменти

Усім учасникам семінару вручили краватки – на знак причетності до хмарного середовища.
Я багато чула  про вчителя української мови Пересунько Т.М., подружилася з нею на FB, а тут мені випала честь з нею познайомитися і відвідати її урок. Вражена тією кількістю хмарних сервісів, які використала вчителька на уроці. Я відмітила систему в її роботі: діти розуміли Тетяну Миколаївну  з півслова. Я рада, що змогла перейняти багато цікавих хмарних «штучок» , які обов’язково використаю у своїй роботі.
Кушугумський НВК «Інтелект» зустрічав так само гостинно: маленькі учні на подвір’ї вручили гостям сувеніри і по-хазяйськи провели до рідної школи. Тут я познайомилася з учителем української мови Колесник Т.А., яка разом зі своїми п’ятиклашками показала роботу в Learningapps. Я сама дуже люблю цей сервіс, часто використовую його на різних етапах уроку, даю як домашнє завдання, тому  мені особливо цікаво було побачити роботу колеги зі знайомим для мене інструментом.

Я вдячна Корицькій Г.Р. за запрошення на цей захід. 

1 коментар:

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!