30 грудня 2015 р.

Відбулася нарада

24 грудня відбулася нарада директорів професійно-технічних навчальних закладів Запорізької області. Близько 50 гостей було у нашому навчальному закладі. 
Офіційну частину я, можливо, опишу колись пізніше, а сьогодні хочеться просто поділитися враженнями від побаченого.
1. Такої кількості гостей і такого рівня я не бачила у нас останні десять років. Звісно, були хвилювання... Звісно, була підготовка... Готувався увесь колектив. Кожен виконував СВОЮ роботу, яка була спрямована на СПІЛЬНИЙ результат. І результат дійсно БУВ: наші гості були вражені побаченим і почутим. 
Напевне, хтось відчував  заздрість... 
Без сумніву, були ті, хто щиро радів нашим успіхам... 
А я пишалася тим, що працюю в ТАКОМУ колективі, який своєю працею здатний досягнути таких висот!
У презентації представлені матеріали нашої роботи протягом останнього року.


2. Я вперше побувала на екскурсії у ФГ "Таврія-Скіф". Сказати, що було цікаво - нічого не сказати. Я побачила величезні теплиці і холодильники, сучасні яблуневі сади, величезну кількість техніки. А головне, - я звернула увагу на те, як люди села Роздол і працівники ФГ ставляться до своїх керівників Олега Анатолійовича та Сергія Анатолійовича Каліманів. 
Читачам блогу я пропоную фотоматеріали, які красномовно розкажуть про те,  що відбувалося в училищі 24 грудня 2015 року.


Наталя Ільченко's Slidely Gallery by Slidely Photo Gallery

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!