8 березня 2015 р.

Як діти опановують технології

Сьогодні, у святковий день, я не збиралася писати пости, але обставини склалися так, що мені є чим з вами поділитися: моя восьмирічна племінниця захотіла створити собі ... блог. Передивилася відео і зробила це! Вона в захваті! Емоції зашкалюють! 
Подивитися її творіння можна за адресою.
Прошу вас написати коментарі до її постів: їй буде приємно!

Мені ж довелося створити їй акаунт (разом з нею ми записали за одно і відеоінструкцію).

Я спостерігала, наскільки швидко і з яким запалом вона це робила, і думала, що сучасні діти, напевно, хочуть вчитися по-новому. Нам, вчителям, є над чим задуматися...

3 коментарі:

  1. Так, дійсно є над чим замислитися. А можливо і повчитися у дітей.

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю Вчителя й Владочку! Свято творіння вдалося. Успіхів! (Згадала, як недавно створювали блог з Олексієм?! Дітям легше вдається)

    ВідповістиВидалити
  3. Дорогі колеги! Я вдячна вам за коментарі на блозі Влади. Мені дивно спостерігати, як вона невимушено спілкується з вами, відповідає на коментарі, щось пояснює... Це відбувається природньо. Переглядала те листування, а сама думала про те, що нам, дорослим, написати комусь коментар буває важко (і не тому, що не хочемо поділитися враженнями, а тому, що довго добираємо слова, зважуємо... і врешті-решт - все видаляємо). Це наш учительський перфекціонізм, мабуть?!

    ВідповістиВидалити

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!