16 лютого 2015 р.

Викладачі математики презентують...

Залишилися лічені місяці до кінця роботи атестаційної комісії протягом навчального року. Викладачі, що атестуються, поспішають виконати заплановані заходи, провести відкриті уроки...
5 лютого викладач математики Куліковська Лариса Павлівна запросила колег на урок, тема якого - "Многогранники". Узагальнення матеріалу з теми викладач вирішила показати у формі нестандартного уроку: відбулася мандрівка різними геометричними країнами. Присутні  разом з "інопланетянином" Женею відвідали країни Призма, Піраміда, Правильні многогранники та  Зірчасті многогранники. Жителі цих країн (многогранники) приязно зустрічали гостя, розказували про свої особливості і, звичайно, дарували Жені подарунки: книгу, м'яч... Крім того, мешканці країн  (учні групи 1ОПР) розв'язували задачі, відповідали на питання вікторини, шукали своїх "сусідів" на стенді многогранників.
Урок у групі 1опр

Композиційно в уроці можна виділити чотири самостійні завершені частини, які об'єднані спільною ідеєю і структурою.
Лариса Павлівна доречно використала технічні засоби навчання: власноруч зроблені відеороліки, вікторина в Prezi, презентація в Power Point сприяли кращому сприйняттю учнями матеріалу.
На уроці акцентувалася увага на міжпредметних зв 'язках (фізика, хімія, література, мистецтво).



13 лютого був останній урок математики в групі 20ок. Викладач Пересипкіна Олена Валентинівна вирішила зробити цей урок незабутнім для своїх учениць, обравши нестандартну форму проведення. Тема уроку - "Тіла обертання"
Урок розпочався з епіграфа:
Собраться вместе - это начало.
Держаться вместе - это прогресс.
Работать вместе - это успех.
                              (Генрі Форд)
У кінці уроку учні мали вивести формулу успіху.
Пересипкіна О.В. разом з дівчатами групи 20ок
...Дівчата представляли різні фірми: "Гіперболоїд", "Циліндри фараона", "Сферичний світ". Кожна група робила презентацію своєї компанії, демонструючи практичне застосування людиною тіл обертання, звертаючи увагу на те, яку форму мають предмети, що нас оточують. Дівчата розв'язували задачі, відповідали на питання вікторини. Присутнім було цікаво дізнатися, наприклад, як відлити половину склянки молока, не маючи вимірювального посуду, чому термос виготовляють у формі циліндра, місткість якої каструлі більша: високої і вузької чи низької, але широкої. Всі ці знання неодмінно їм знадобляться, адже зовсім скоро їх чекає самостійне життя.
Для презентації кожної фірми були обрані різні сервіси: Prezi, Glogster (інтерактивний плакат),  Power Point (для перегляду натисніть на посилання).
У кінці уроку було виведено формулу успіху, якою варто керуватися у житті.



Наші викладачі обрали нестандартну форму проведення уроків, показавши і учням, і присутнім, що математика - це цікава, важлива наука, пов'язана з різними сторонами нашого життя.
Цікаво почути думку присутніх на цих уроках. Долучайтеся до розмови!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!