25 березня 2015 р.

Моє перше знайомство з проектом "Міксіке в Україні" розпочалося випадково: я потрапила на вебінар Маргарити Носкової з цієї теми. Через те, що у мене не  математичний склад розуму, то вебінар я послухала, декілька разів спробувала тренувальні вправи з усного рахунку, розказала про цю подію в блозі і... все. Проте у нас в училищі знайшлися люди, які серйозно зацікавитися цим проектом - Комзолова Н.Ж., яка виявила бажання долучити учнів до цього, і Нестерова В.В., яка сама серйозно засіла за віртуальний тренажер і, як потім з*ясувалося, показала високі результати в категорії "Сеньойори"...  
... Днями колеги повернулися зі Львова, де відбувся фінал змагань з усного рахунку "Прангліміне" (більше - тут).

Радію з того, що брали участь у такому заході... Пишаюся тим, що про наш навчальний заклад почули за межами області... По-доброму заздрю дівчатам, що вони побували там, де зібралася еліта сучасної освіти. Саме такі педагоги  вносять зміни у звичний для нас спосіб мислення, запроваджують інновації в навчальний процес.
Хочеться вірити, що наступного року від училища буде більше учасників і вони покажуть гідний результат.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!