23 серпня 2014 р.

Хочете чогось навчитися - ставайте студентами Дистанційної академії

Давно хотіла написати про Дистанційну академію Олени Єльникової, студенткою якої я є вже два роки. Сьогодні я можу впевнено сказати, що більшості з того, що я умію в плані запровадження інформаційних технологій у навчальний процес, я навчилася в тій Академії. 

Саме там я вперше почула про ЖИВІ презентації і навчилася їх робити,
  • спілкуючись з колегами в Елітному клубі педагогів (при цій Академії), я дізналася про можливість замінити інтерактивну дошку графічним планшетом;
  • тут, в Академії, мені в голову прийшла ідея створити блог, а Олена Єльникова своїми інструкціями допомогла його створити;
  • знайомство з інформаційною системою управління освітою "My school" теж відбулося в Клубі.
Пам'ятаєте, майже два роки назад ми спробували стати більш інформатизованими, а сьогодні, коли може виникнути необхідність перейти на дистанційне навчання, ми готові до цього кроку.

На останньому засіданні Елітного клубу нам Олена Єльникова зробила анонс наступних занять.


У зв'язку з можливим переходом на дистанційне навчання для кожного з нас буде цікавою тема перевернутого навчання (матеріал -в тему. Читати тут)

Я пропоную вам, колеги, вступити до Елітного клубу. Зустрічі відбуваються раз на тиждень, і кожен раз ви обов'язково візьмете для себе щось нове. 
Вартість, по-моєму, доступна для кожного - близько 3х гривень за зустріч.
Докладну інформацію читайте на http://elnik.kiev.ua/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вдячна за коментар. Для мене важлива ваша думка!