Як зробити так, щоб серйозна наука не стала нудною і нецікавою для учнів?! Варіантів безліч, і один із них - перетворити вивчення теми на цікаву гру або ... змагання.
Викладач хімії Воробйова Людмила Миколаївна запросила першокурсників на хімічні перегони.
Серед учасників - команди груп 22ок і 3 опр. Їм необхідно було пройти чотири дистанції (тури), щоб журі і присутні могли визначити найкращого знавця хімії.
Серед учасників - команди груп 22ок і 3 опр. Їм необхідно було пройти чотири дистанції (тури), щоб журі і присутні могли визначити найкращого знавця хімії.
І тур - демонстраційний. Необхідно було зробити досліди відповідно до завдання.
ІІ тур - практичний: записати хімічні реакції, які відбулися при виконанні І туру, формулами.
ІІІ тур - моделюючий: з фігурок-атомів необхідно було створити молекули.
ІV тур - хімічна естафета. Командам ставили запитання з хімії, але не прості, а з "цікавинкою".
Захід пройшов на одному подиху! Впевнена, всі отримали задоволення і нові знання, а група 3 опр - радість від перемоги і впевненість у своїх силах.
Захід пройшов на одному подиху! Впевнена, всі отримали задоволення і нові знання, а група 3 опр - радість від перемоги і впевненість у своїх силах.
Было очень впечатляюще и интересно, пусть команда проигравших не растраивайся, ведь главное не победа, а участие и уйма эмоций
ВідповістиВидалитиСогласна! 100%
ВидалитиВсё понравилось, было очень интересно, и уйма эмоций!
ВідповістиВидалитиХоть наша команда и не победила, но зато было много впечатлений, и хорошего настроение.
ВідповістиВидалитиБыло интересно и весело!!!Особенно "дым без огня" и вулкан.!
ВідповістиВидалитиСуперники були у нас достойні. Вітаємо їх із заслуженою перемогою! Головне, що всі отримали масу вражень і позитивних емоцій.
ВідповістиВидалитиВсе было просто замечательно!!))Очень понравилось!!!!!!!!
ВідповістиВидалити